niedziela, 30 lipca 2017

KILKA SŁÓW O SPORCIE + OXY

Witam wszystkich! Dziś postanowiłam napisać posta, który będzie odbiegał od poprzednich. 

Mianowicie chciałabym opowiedzieć wam o mojej pasji, którą jest sport, a dokładniej pole dance
Trenuję ok. półtora roku(niestety z przerwami). Na początku bardzo się bałam, że nie dam rady, że to nie dla mnie, że nie mam tyle siły, ale i tak stwierdziłam, że spróbuję! W końcu bardzo mi się podobał ten sport i na instagramie obserwowałam różne pole dancerki i moim marzeniem było to spróbować. Z dnia na dzień coraz bardziej kocham ten sport. Niestety... ciężko mi się motywować do ćwiczeń w domu. :D A to jest też podstawa by się wzmacniać i rozciągać. Troche zdemotyowało mnie to, że wgl mimo ćwiczen nie widzę różnicy w mojej sylwetce.
Ostatnio znalazłam na instagramie na profilu Anny Ryśnik konkurs w którym do wygrania była OXY DIET.... i udało mi się! :) Jest to dieta bardzo zróżnicowana i dostosowana do moich potrzeb. :) 
Przeglądając sobie przepisy na różne dni i jestem zachwycona! 
Mam nadzieję, że dzięki tej diecie uda mi się przybrać trochę na wadzę i mieć swoją wymarzoną sylwetkę. 

Chciałabym wam pokazać pare zdjęć, które niestety jeszcze nie są idealne... ale obiecuję, że następnym razem jak napiszę takiego posta będą pięknie i dokladnie zrobione! :D






A wy coś trenujecie? Lub jesteście na jakiejś diecie? Co myślicie o tym sporcie lub o Oxy diet? :)

8 komentarzy:

  1. Super, że znalazłaś coś, co sprawia Ci przyjemność. :) Pole dance to fajna sprawa, ale trzeba mieć silne ręce, żeby utrzymać się na tej rurze, a moje są słabe. Wzięłam się za siebie w te wakacje i codziennie ćwiczę (przysiady i inne takie rzeczy). :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jesteś w tym naprawdę świetna! Super, że masz jakąś pasje :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynym moim sportem póki co jest joga :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również interesuje ten sport, jest to coś odmiennego do czego nie każdy sie nadaje. Narazie jednak dzięki mojej formie nawet nie mam co marzyc o tym żeby sie utrzymać na rurce :D brak motywacji.. Życzę powodzenia w dalszych postępach:)
    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow szczerze kiedyś byłam źle nastawiona do tego sportu, ale od niedawna stwierdzam, że jest on na prawdę bardzo trudny i trzeba wiele w niego włożyć by coś osiągnąć, zresztą jak w każdym sporcie:) Fajnie, że robisz coś takiego:) Ja od przedszkola pływam dosyć porządnie w klubie ale teraz mam zamiar zapisać się na kick-boxing wraz z przyjaciółką.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas : protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie .. :)
    https://aamissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń